Bon alors je tente de traduire :
nz605 a écrit:
Ok, this is much easier thanks!! (I thought maybe English might cause a degree of...estrangement

!)
What is the widest wheel I can fit to a S2 605? I had a look at the rear: There does not seem to be much extra space. Some of the pictures on this forum seem to have nice large wheels, here in NZ the 605 does not receive much (any) attention for customising, we mainly have Japanese-car boy racers (Mitsubishi EVO, Subaru WRX etc

).
I currently have the factory 15" with 195/65/15 that are very...flexible

, I want to get lower profile tyres!
Thanks
Jason
O, c'est plus facile pour moi "d'écrire en anglais" (Je pensais qu'en anglais on aurait un problème d'éloignement)
Quelle est la plus large roue que je peux monter sur une 605 phase 2? J'ai regardé à l'arrière, mais je n'ai pas l'impression d'avoir beaucoup
de place. Mais certains parmi vous on l'air d'avoir de belles grosses jantes. En nouvelle-zélande les 605 ne sont pas trop personnalisées, c'est surtout des voitures japonaises (=> normal, c'est plus proche

) . Sur ma 605 j'ai des 195/65 R15 qui sont très souple (hauteur de flanc)
et je voudrai mettre des pneus Ă taille plus basse
-- Edit du Sam 28 Fév, 2009 7:07 pm --
nz605 a écrit:
Yes, mine is non-turbo

~132hp engine.
Is there a limit for the
alloy rim width itself ? The standard one are 6.5" - the reason I ask is to look for wheels like these:
http://www.trademe.co.nz/Browse/Listing ... =204596498(although my wife thinks they are tacky/cheap..wait till I get the big spoiler

)
So far I have been very impressed with the 605 to work on - everything is made to a higher standard than the 405, and better laid out. And - on the 4 cyl - much easier access. Only 1.25 hours to remove the steering rack working on the floor in my garage. (Compared with 4.5 hours on Ford Mondeo...)
Thanks
Jason
La mienne c'est bien sans le turbo à 132cv (la différence vient surement de la conversion Kw<->Cv)
Ya-t-il une limite pour des jantes? La largeur des jantes est de 6.5pouces et je serai intéressé par celles-ci (lien jantes 18pouces)
ma femme pense qu'elles sont un peut trop kéké, tant que je n'ai pas mis un gros aileron
Sinon, je suis impressionné par la facilité d'accès et de travail sur ma 605, mieux faites qu'une 405 (normal

)